objednávka prepravy kávovaru do servisu
INFORMÁCIE A POKYNY PRE ZASIELANIE KÁVOVARU DO SERVISU
Prepravu kávovaru zabezpečí kuriérska spoločnosť. Kávovar bude po oprave doručený na dobierku ( ak sa jedná o pozáručnú opravu), prípadne podľa iných dohodnutých podmienok. Dátum dodania opraveného kávovaru, výšku ceny opravy, Vám oznámime na dole uvedenej e-mailovej adrese alebo telefonicky. Podmienky realizácie opravy alebo prepravy si môžete dohodnúť telefonicky.
Ak sa po oznámení ceny opravy rozhodnete pre vrátenie kávovaru v neopravenom stave bude Vám účtovaných € 39.- s DPH za transport a diagnostiku.
ABY VÁŠ KÁVOVAR DORAZIL V PORIADKU DO SERVISU, PRED ODOSLANÍM HO PROSÍM PRIPRAVTE PODĽA NASLEDOVNÝCH BODOV:
-
odstráňte zvyškovú vodu z nádržky na vodu a výlevky
-
vyberte filter z nádržky na vodu, ak si ho prajete po oprave opäť použiť – a nie je starší ako 2 mesiace, uchovajte ho v chladničke v pohári s vodou. Ak pošlete kávovar aj s filtrom, servis ho automaticky zlikviduje.
-
dôležité je (hlavne v zimných mesiacoch) aby ste odstránili vodu z celého systému – postup nájdete v návode. Ak si neviete poradiť obráťte sa na nás.
-
odstráňte z odpadu kávu a vodu
-
vyprázdnite čo najviac zásobník zrnkovej kávy a následne ho vysajte vysávačom
-
kávovar bezpečne zabaľte (najlepšie do originálnej krabice s výplňou) aby sa cestou nepoškodil; balenie vyplňte ochrannou výplňou (napr. pokrčený papier, bublinková fólia, polystyrén) z každej strany kávovaru, aby sa zamedzilo jeho voľného pohybu v krabici
-
v prípade záručnej reklamácie nahrajte scan dokladu o kúpe do online formuláru, alebo priložte jeho kópiu do balenia ku kávovaru
-
pri balení dbajte na to, aby bol kávovar uložený hornou časťou smerom nahor
-
vhodným spôsobom zafixujte rošt na šálky, aby Vám počas dopravy nepoškriabal kávovar.
-
stav Vašej zásielky môžete sledovať priamo na stránkach kuriérskej spoločnosti, po zadaní čísla balíka – TU
Prevádzkovateľ servisu, spoločnosť DECS Consulting, spol. s r.o. nezodpovedá za škody spôsobené nevhodným zabalením kávovaru pri preprave a za škody vzniknuté zamrznutím vody v kávovare.
V prípade zaslania nevhodne/nedostatočne zabaleného kávovaru vám bude za krabicu a výplň účtované balné vo výške € 15.- s DPH
KONTAKTUJTE NÁS:
JURA Store Bratislava
Jediný autorizovaný servis JURA v SR
Osvetová 24
821 05 Bratislava
TEL: 0850 150 850
MAIL: info@juraservis.sk
WEB: www.juraservis.sk
OTVORENÉ:
PONDELOK - PIATOK
9:00 - 11:30 12:30 - 17:00
Servisné centrum JURA
Prevádzkovateľom JURA Servis je spoločnosť DECS Consulting, spol. s r.o., Osvetová 24, 821 05 Bratislava, IČO 31322271