0850 150 850 info@juraservis.sk

 objednávka prepravy kávovaru do servisu  

Vzhľadom na veľké množstvo kávovarov v servise je aktuálne čakacia doba na vybavenie MINIMÁLNE 15 pracovných dní, preto vás prosíme o väčšiu trpezlivosť. Náš tím technikov intenzívne pracuje, aby ste mali váš kávovar doma v čo najkratšom čase.

Dovoľujeme si vás upozorniť, že váš kávovar pravdepodobne nebude opravený do sviatkov.

Ďakujeme za porozumenie.  

1. INFORMÁCIA O KÁVOVARE

Označte prosím, či sa jedná o pozáručný servis alebo reklamáciu.
Pre akú závadu posielate kávovar do servisu?
Ďalšie nedostatky, ktoré si prajete v rámci servisu odstrániť.
Click or drag a file to this area to upload.
Priložte, ak chcete poslať sprievodnú informáciu alebo foto.

2. KONTAKT A ADRESA

Meno osoby, s ktorou môžeme komunikovať ohľadne servisu.
Bude servisný kontrakt na firmu?
=
Zadajte prosím správny výsledok.

INFORMÁCIE A POKYNY PRE ZASIELANIE KÁVOVARU DO SERVISU

Prepravu kávovaru zabezpečí kuriérska spoločnosť. Kávovar bude po oprave doručený na dobierku ( ak sa jedná o pozáručnú opravu), prípadne podľa iných dohodnutých podmienok. Dátum dodania opraveného kávovaru, výšku ceny opravy, Vám oznámime na dole uvedenej e-mailovej adrese alebo telefonicky. Podmienky realizácie opravy alebo prepravy si môžete dohodnúť telefonicky.

Ak sa po oznámení ceny opravy rozhodnete pre vrátenie kávovaru v neopravenom stave bude Vám účtovaných € 39.- s DPH za transport a diagnostiku.

ABY VÁŠ KÁVOVAR DORAZIL V PORIADKU DO SERVISU, PRED ODOSLANÍM HO PROSÍM PRIPRAVTE PODĽA NASLEDOVNÝCH BODOV:

    • odstráňte zvyškovú vodu z nádržky na vodu a výlevky

    • vyberte filter z nádržky na vodu, ak si ho prajete po oprave opäť použiť – a nie je starší ako 2 mesiace, uchovajte ho v chladničke v pohári s vodou. Ak pošlete kávovar aj s filtrom, servis ho automaticky zlikviduje.

    • dôležité je (hlavne v zimných mesiacoch) aby ste odstránili vodu z celého systému – postup nájdete v návode. Ak si neviete poradiť obráťte sa na nás.

    • odstráňte z odpadu kávu a vodu

    • vyprázdnite čo najviac zásobník zrnkovej kávy a následne ho vysajte vysávačom

    • kávovar bezpečne zabaľte (najlepšie do originálnej krabice s výplňou) aby sa cestou nepoškodil; balenie vyplňte ochrannou výplňou (napr. pokrčený papier, bublinková fólia, polystyrén) z každej strany kávovaru, aby sa zamedzilo jeho voľného pohybu v krabici

    • v prípade záručnej reklamácie nahrajte scan dokladu o kúpe do online formuláru, alebo priložte jeho kópiu do balenia ku kávovaru

    • pri balení dbajte na to, aby bol kávovar uložený hornou časťou smerom nahor

    • vhodným spôsobom zafixujte rošt na šálky, aby Vám počas dopravy nepoškriabal kávovar.

    • stav Vašej zásielky môžete sledovať priamo na stránkach kuriérskej spoločnosti, po zadaní čísla balíka – TU

Prevádzkovateľ servisu, spoločnosť DECS Consulting, spol. s r.o. nezodpovedá za škody spôsobené nevhodným zabalením kávovaru pri preprave a za škody vzniknuté zamrznutím vody v kávovare. 

V prípade zaslania nevhodne/nedostatočne zabaleného kávovaru vám bude za krabicu a výplň účtované balné vo výške € 15.- s DPH 

KONTAKTUJTE NÁS:

 

JURA Store Bratislava

Jediný autorizovaný servis JURA v SR

 

Osvetová 24

821 05 Bratislava

 

TEL:       0850 150 850

 

MAIL:   info@juraservis.sk

WEB:    www.juraservis.sk

 

OTVORENÉ:

PONDELOK - PIATOK

9:00 - 11:30 12:30 - 17:00

Servisné centrum JURA

Prevádzkovateľom JURA Servis je spoločnosť DECS Consulting, spol. s r.o., Osvetová 24, 821 05 Bratislava, IČO 31322271